مصیبت وارده !

گاهی اوقات به این فکر میکنم که همه چیز تهت کنترله و سعی می کنم  برای همه ی کار هام دلیل داشته باشم و روی همه چیز نفوذ داشته باشم و به همه چیز جهت بدم . ولی همین که کارام در حال  به نتیجه رسیدنه یهو همه چیز بر عکس میشه یعنی همه چیز از کنترلم خارج میشه و بهم میریزه این وسط هم اعصاب من بهم میریزه و استرس باعث میشه من نتونم قدم از قدم بردارم و نه تنها درجا بزنم بلکه زانوهامم سست شه و نتونم هیچ کاری بکنم . دوتا از دوستام گفتن برو پیش یه مشاور البته یکیشون گفت خودتو به مشاور نشون بده و خوتو درست کن یکی دیگشون گفت تو و اونی که دوسش داریو جفتتون رو مشاور باید ببینه خلاصه کهشیر تو شیره اوضاع این روزای من ! تا سه ماه پیش هم از نظر کاری و هم زندگی پادشاهی بودم واسه خودم ولی یهو یه بنده خدایی تصمیم گرفت جهت منو عوض کنه الان خودشم پشیمونه ولی کلآ همه چیزو اون ریخت بهم که اگه بخوام ریشه یابی کنم  یقه  خیلی ها رو باید این وسط بگیرم که آی خلایق مریض بودین چوب لای چرخ من کردین؟ از یه طرف فکر می کنم من فسقلی چقدر می تونستم روی اعصاب و روان همه باشم که بنده خداها نتونن تحمل کنن و دنبال منهدم کردن من بودن   از یه طرفم خدا بخیر کنه هر چی آدم دور من بود از هر ده تا 9 تاش حسود و آب زیر کاه بود نمی دونم من چی دارم آخه که حسادت می کنن؟ به هر حال خدا رو شکر  که فعلآ دق نکردم ! الانم دست به دامن خدا شدم که بیا و بزرگی کن همه چیز حل شه که منم آرامش از دست رفتمو بدست بیارم  فعلآ که نسبت به هر حرکتی از طرف همه حساس شدم  وسریع واکنش نشون میدم هم ذهنم هم روحم همه در تنشه خدا بخیر کنه کم نیارم  همهی روز و شبم شده ضد حال 

حوصلتون سر رفت؟ 

ببخشید اینم نوشته ای بود برای توجیه آپ نکردن این وبلاگ 

شما زیاد به دل نگیرید 

به قول یه بنده خدایی : شما خودشو ناراحت نکن !!!

 

.سحر

نظرات 7 + ارسال نظر
سان پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ق.ظ http://www.tokiohotelandso.blogfa.com

سلام
مرسی که خبر دادی ...
من بازم نمیتونم نوشته هاتو بخونم...

شایان شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام سحر جان.....خدا بد نده.نه حواسم نبود خدا بد نمیده این ما انسان هاییم که بد رو به وجود میاریم.سحر جان میدونم فشارهای زیادی روت هست ولی خیلی کار خوبی میکنی که حرف دلت رو حداقل یک جا میگی البته میدونم با این چیزها مشکلت حل نمیشه ولی حداقل کمی برای چند لحظه شاید راحت و آروم بشی.سحر یک چیز بهت میگم که اینو من از خودت یاد گرفتم.این خودتی که خودت رو بهتر از بقیه میشناسی دیگران هر چقدر هم که خوبن ومهربونن ولی بازم تو رو اندازه خودت نمیشناسن...تو رو خدا مراقب خودت باش فقط خودت و خدای خودت میدونه که باید چی کار کنی...تگر کس دیگری جز تو بود الان بهش میگفتم این کارو بکن اون کارو بکن تا بهتر بشی ولی سحر از همه بهتر میدونه باید چه کار کنه میدونم که میتونی دوباره خودت بشی فقط یکبار دیگه خود خود سحر اتابکی بشی..نمیگم کامل ولی بعضی از ناراحتی و دغدغه هاتو میدونم البته اصلی ها رو که نه ولی ذره کمی ازشون رو میدونم.خیلی خوشحالم که دوباره به این سرعت آپ کردی...تو رو خدا مراقب خودت باش من بهت مدیونم...دعای ما دوستانت همیشه بدرقه هر راهی که توش پا میذاری هست...

سلام عزیزم خوبی؟ مرسی که انقدر لطف داری به من تو همیشه منو شرمنده می کنی ببینم تو اصلآ برای چی به من مدیونی؟ نزن این حرفو عزیزم تو هیش به من مدیون نیستی هر اتفاق خوبی برات افتاده دلیلش وجود خودته . مرسی که برام دعا می کنید جدآ نمی دونم در مقابل محبتت چی بهت بگم همیشه مراقب خودت باش دوست مهربون

شایان شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ

سحر جان ببخشید اگه چند تا غلط تایپی تو نوشته هام هست شما به بزرگی خودت منو ببخش..

خواهش می کنم دوست خوب این مشکل برای منم پیش میاد

سان دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ http://www.tokiohotelandso.blogfa.com

من میخوام نوشته هاتو بخونم!!!!!!

دارم بررسی میکنم ببینم چطور میشه این مشکل رو برطرف کنم فکر کنم جفتمون باید ویندوزمونو عوض کنیم ! من که حتما باید این کارو بکنم با این وجود که تو هم این مشکلو داری و تقریبا کسی نداره پس تو هم به تعویض مجدد ویندوز احتیاج داری

سربازان کورش بزرگ یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://javidanaria.blogfa.com/

درود بر دوست خوب دوست داشتی پیش ما بیا آریایی منتظرتم دوستدار شما سربازان کورش بزرگ

رضا شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ http://zartoshtimosalman.parsiblog.com/

چرا اسلام جایگزین دین زرتشت شد؟

بهناز پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://sinner.blogfa.com

سلام ممنان از شریف فرماییتون
من باحالم یا دوست جونم؟
شما هم باحالید
من که هیچ وقت نتونستم روی همه چیز نفوذ داشته باشم، خیلی وقتا هم برای کارام دلیل ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد