سهراب !

زندگی ((مجذور)) آینه است

زندگی گل به ((توان)) ابدیت

زندگی ((ضرب)) زمین در ضربان دل ما،

زندگی ((هندسه)) ی ساده و یکسان نفها ست.

هر کجا هستم ،باشم

آسمان مال من است

پنجره، فکر،هوا ، عشق،زمین مال من است .

چه اهمیت دارد

گاه اگر می رویند

قارچ های غربت؟

من نمی دانم

که چرا می گویند:اسب حیوان نجیبی است، کبوتر زیباست.

و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست

گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد

چشم هارا باید شست،جور دیگر باید دید.

واژه هارا باید شست

واژه باید خود باد، واژه باید خود باران باشد.

چتر ها را باید بست

زیر باران باید رفت

فکر را، خاطره را ، زیر باران باید برد.

با همه مردم شهر،زیر باران باید رفت .

دوست را زیر باران باید دید.

عشق را زیر باران باید جست

زیر باران باید بازی کرد

زیر باران باید چشیز نوشت ،حرف زد، نیلوفر کاشت

زندگی تر شدن پی در پی

زندگی آب تنی کردن در حوضچه ی ((اکنون)) است.


من این شعرشو خیلی دوست دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
معرفی جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.medicblog.ir

با سلام و خسته نباشید
در صورت تمایل لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.ir
فراهم آید.


کد فریم مدیک بلاگ:

<iframe
name="ID/Name"
src="http://www.medicblog.ir/"
width="100%"
height="100%"
scrolling="YES"
frameborder="1">
www.MedicBlog.ir
</iframe>

کد بالا را در هر قسمت از قالب وبلاگتان می توانید بگذارید.
*در صورت گذاشتن فریم مدیک بلاگ ، نیازی به دادن لینک از طرف شما نیست و در اولین فرصت لینک خواهید شد. منتظر جوابتان هستم.

نگین جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام سحر جون!
مرسی از آدرس:)
اما عزیزم باز نمیشه.درست آدرس دادی؟!
حتما جواب بده

امیر شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://armiaa.blogfa.com/

سلام

وبلاگ قبلیم (پندار سبز) به خاطر اسمش فیلتر شد!......با وبلاگ جدید در خدمت هستم......در ضمن منو در لیست پیوندهاتون ویرایش و با نام "ارمیا" و آدرس جدیدم لینک کنید.ممنون.

انجام شد

shayan جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

من وقتی اول راهنمایی بودم این شعرو داخل یکی از کتاب های درب داغون شده مربوط به سهراب که مال دوستم بود خوندم..خیلی به دلم نشست..شاید باورت نشه ولی حدود 6 شب پیش دوستم که عاشق سهراب این شعرو از حفظ برام خوند و منو یاد اون سال انداخت و الان دوباره تو اینو نوشتی...خیلی جالبه...خیلی...زندگی زیباست این برداشت شخصی و کوتاه من از این شعره سحر جان

آره من این شعر رو خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد