پروردگار ِ محترم !

به نقل از وبلاگ ِ روزمرگی های ما :

http://manihastam.blogsky.com


که اینم از وبلاگِ هرزگی های ذهن ِ ترسک ِ درونم :

mataarsak.persianblog.ir


نوشته :



پروردگار محترم!

نظر به بررسی های به عمل آمده توسط اینجانب، علیرغم بهره مندی از تمام نعمات و الطاف حضرتعالی در مراحل مختلف زندگی، با توجه به اینکه حقیر به هیچ جایی نرسیده و موجبات شرمساری نسل بشریت را فراهم آورده ام، لذا خواهشمندم پیرو تبصره سوم بند اول قرارداد آفرینش، مورخ 1/1/1 ، منعقده فی مابین ابرجد اینجانب مشهور به "آدم" و حضرتعالی، استعفای این حقیر را از مقام "انسانیت" بپذیرید، بدیهی است من بعد از این هیچ گونه مسوولیتی را در خصوص رفتارهای خویش قبول نمی کنیم....


نظرات 7 + ارسال نظر
مژده پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ق.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام دوست عزیز سایت ما بروز شد
شما را به سایتمان دعوت می کنم
وان شا الله حداقل 1 مورد از مطالب ما برای شما سودمند ومورد توجه باشد
بسیار علاقمندیم وبلاگمان را پیوند بزنید تا دیگران را از محبت تان وما را از دوستی خود بی نصیب نگزارید
موفق باشید
))))عکسها و کلیپهای لو رفته ازدختران ایرانی((((
http://www.clickwoman.blogsky.com

خودم پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ

پس تو هم از جرگه آدم ها خارج شدی


اینم عالیه

اینا آدم نیستند ، مردگانی هستند متحرک !

یکی که بود و هست و خواهد بود سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

(تو هم از جرگه آدم ها خارج شدی)
تازه فهمیدی؟ :)))
از اولشم آدم نبود!

جالبه بی هویت ها گردن کلفتی میکنن . اتفاقآ من همیشه آدم بودم شماها جک و جونورا نعلوم نیست چی هستین :)

سایه ی ترسناک سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

در مورد وبلاگ جدیدتون باید میگفتید که چطور یک احمق به یک آدم میتونه تبدیل شه! اینطوری بهتر بود!;)

خب توی همون کامنت ِ قبلی حرفتو میزدی ، باز کامنت گذاشتی این اسم ِ مزحکو از کجات در اوردی؟ ووووی ترسیدم =))))))))
برو بچه .

شمایل پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://WWW.BAGHEMAHTAB.BLOGSKY.COM

چه ناز و با مصفا بود این قضیه

کجایی ؟!
دلم برات یه ذره شده بابا !

shayan پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

خب از انسانیت استعفا بده که چی؟؟به کجا برسه؟؟چرا اینقدر زندگی رو فانی و کوتاه میبینه....این چیزی نیست جز نفهمیدن و درک درست نداشتن از انسان توانایی ها و آفرینش انسان..به قول خودت سحر مردگان متحرک....
من تو این یک سال با کلی از اینا برخ.رد کردم به اندازه تمام عمرم وقتی اینو خوندم جدا عصبی شدم و قاط زدم چون دیگه درک کردم اینا چه انسان های بی منطق و با تفکرات کوته بینانه ای هستن..یکجور نوشته انگار داره به این ادارات نامه میده متاسفم براش....

روح منجمد سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ http://frozen-soul.blogfa.com

پس بالاخره تو هم استعفا دادی
به جمع ما خوش امدی

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد