معما 3 !

How intelegent are You?

Find The Word



I + opposit of w + begining of ice + twice b 4 t + 3.4 x + (1-1) + topless 0



بعدآ نوشت :

جواب معما !



I

opposit of W = M

beggining of ice = i

twice before t = ss

3.4x = y

1-1 = 0

topless 0 = u



I miss you

!

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام سحر جووونم:)خوبی؟!
چه خبرا؟؟؟؟
ببین من هیچی از این معما نفهمیدم! یعنی اصلا نمیدنم باید چیکار کنم؟!هوووم؟
بعدم اینکه من خواستم تو اون وبت نظر بدم اما دیر باز میشه منم زووووود زووووود باید برم واسه همین اومدم اینجا!
راستی اون نظر خوشگلتم تایید نکردم چون آدرس اون وب خصوصیتو زده بودی
بازم بهم سر بزن عزیزم:)

مرسی عزیزم
حتمآ

نگین شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ

واقعا اولین نفر شدم؟!
هوووووووووووووووورا:)

آره عزیزم
معما هم سادست

shayan پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

جواب این معما رو من پیدا نکرده بودم....اینم جوابش که گذاشتی بعد به خودم گفتم آخه پسر دقتت کجا رفته؟!!!
سحر جدیدا مشکوک میزنی چرا اینقدر معمایی شدی دختر؟؟؟معما هات جالبن خوشم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد