کلینیک ِ خدا

 به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم،        فهمیدم که بیمارم ...

خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده.

زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج 40 درجه اضطراب نشان داد.

آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگهایم را مسدود کرده بود ...

و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.

 به بخش ارتوپد رفتم چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش بگیرم.

بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین شکستگی پیدا کرده بودم ...

فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم، چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.

زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم معلوم شد که مدتی است که صدای خدا را آنگاه که در طول روز با من سخن می گوید نمی شنوم ...!

خدای مهربانم برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد.

  به شکرانه اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که در کلمات      راستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم :

 

هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم

قبل از رفتن به محل کار یک قاشق آرامش بخورم

هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنی بنوشم.

زمانی که به خانه برمیگردم به مقدار کافی عشق بنوشم

و زمانی که به بستر می روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم...

 

امیدوارم خدا نعمتهایش را بر شما سرازیر کند:

رنگین کمانی به ازای هر طوفان

لبخندی به ازای هر اشک

دوستی فداکار به ازای هر مشکل

نغمه ای شیرین به ازای هر آه

و اجابتی نزدیک برای هر دعا 

نظرات 3 + ارسال نظر
box سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.bigbox.gigfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری

لطفا کد لینک باکس منو تو وبت بزار مطمعا باش تا فردا بازدید وبلاگت زیاد میشه اگه زیاد نشد باکس رو بردار ولی یه بار امتحان کن . ضرری نداره . وقتی باکس رو گذاشتی , از داخل باکس لینکتو ثبت کن تا من تاییدش کنم .


-----------------------------------------------------------------------------------
آموزش قرار دادن باکس

http://img18.img98.com/out.php/i99504_1.png
-----------------------------------------------------------------------------------

کد لینک باکس:



<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://midway.persiangig.com/source.js"></script ></center>



yahoo id : mohammad.1361

آموزشکده خوارزمی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com

.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

شایان پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

سحر جان خیای خوشم اوم خیلی تشبیهات جالبی بود البته امیدوارم نه شما نه هیچکس دیگه کارش به این بیمارستان کشیده نشه...امیدوارم این مشکل هرگز برای شما هم پیش نیاد و امیدوارم همه ما یادمون نره قبل از خوابیدن قرص های وجدانمون رو بخوریم ممنونم از تشبیهات زیبایی که به کار بردی

نمیدونی چقدر دلم میخواد رودررو باهات حرف بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد