از طرف خدا . . .

به : تو

تاریخ : امروز

موضوع : خودت

رفرنس نامه : زندگی

 

من خدا هستم امروز می خواهم به تمامی مشکلات تو رسیدگی کنم به کمک تو هم نیازی ندارم پس روز خوبی داشته باشی

 

من دوستت دارم و بخاطر داشته باش  وقتی شرایط بنحوی هستند که تو نمی تونی از پس مشکلاتت بربیای اصلا سعی نکن که خودت پی راه حل باشی بلکه اونها را بعهده خداوند بگذار

 

زمانش که برسد خودم رسیدگی می کنم تمامی مشکلات حل می شوند اما در زمانی که من تعیین می کنم نه زمانی که تو می خواهی

 

وقتی که مشکلت رو پیش من می فرستی دیگه دلیلی برای نگرانی نیست بجای نگرانی روی چیزهایی تمرکز کن که الان توی زندگیت داری . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
shayan جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

به نظر من هرگز خدای بزرگ این حرف رو نمیزنه...اگر روزی خدا بخواد توجهش رو از ما برداره اون روزه آخر ماست....
اگر خدا مدت زمان زیادی ما رو در مشکلی میذاره و راهی به ما نشون نمیده به این خاطره که به چیزی رو یاد بده و مفهومی رو به ما برسونه که تا کنون اونو درک نکردیم.
ایده جالبی بود برای نوشتن و فقط امیدارم هیچ انسانی هرگز این فکر رو درباره خداوند نکنه چون سختی ها و مشکلات تا ما هم تلاش نکنیم تمام نمیشه ما میتونیم نباید شعار بدیم...
موفق باشی سحر جان دوست خوبم

برداشت خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد