طلوع چشمانت... طلوع لبخند...

سالهاست که می نویسم از عشقی که درونم شعله میکشد و هر لحظه که میگذرد و هر چه بیشتر در باره اش می شنوم شعله عشقم تیز تر و تیز تر میشود

جوانی در من جاریست.

و عشق در قلبم با هر بار تپش به درون رگ هایم جاری میشود جوانی بی عشق مانند آتشیست با شعله سرد

قبل از بستن بار سفرموجودی گامهایم را اندازه گرفتم آنقدر به دنبال خودم گشتم تا عاقبت تو را پیدا کردم

در زندگی درمانده شده بودم افسرده و خسته و بیمار از همه جا و همه کس و یاد تو به عیادتم آمد در آن زمان که فریاد هم در مقابلم سکوت اختیار کرد

با طلوع آفتاب زندگی ام از پشت پلک های تو جان تازه گرفتم

از اولین جرقه ی عشق در قلبم سالهاست که می گذرد.

در راه شناختن تو اشک همیشه همراه و هم پای من بود وچه سا بغض های نشکسته ای که هنوزتوشه راه سفرم میشوند

عاشقانه هایم را هر لحظه نثارت می کنم و برای لبخندت جان میدهم

طلوعی دیگر و این بار هم از پشت پلک های تو

محکم تر و استوار تر از قبل

اینبار با لبخند و قهقه ی شادی به سوی تو گام بر میدارم .

باشد که در این راه اندوخته ای سراسر عشق تو در همیان سفرم محیا کنم

و بیاموزم

مهم نیست که دیگران چگونه مرا ببینند

مهم نیست که چگونه مرا بخوانند

مهم توای

تو و آنان که دوستشان دارم

آنان که هیچ گاه تنهایم نگذاشتند

آنان که نیرنگ و ریا نورزیدند

آنان که میلادشان برای زمین افتخار آفرین بود

آنان که برای همه چیز و همه کس ارزش و احترام قایل بودند و هستند

آنان که نامشان باعث خشم و ترس و حرص و عازکوته فکران میشود

آنان که با وجود اینکه میدانند بی جهت بدی دیده اند حرمت دوستی دیرینه را به نا سزا نمی شکنند

آنان که من به سبب نام تو و وجود تو شناختمشان

نفرین بر ریاکارانی که پشت نام تو پنهان میشوند

و ریا کارانه به نام تو دشمنی می کارند و نفرت درو می کنند

ما به دست فراموشی سپردیمشان

ما نادیده گرفتیمشان

و دیگر کم رنگ تر از آنند که فریاد های عاجزانه آنها باعث آزار وجود ما شود

و همچنان به پیش میرویم

به بدی ها

به نفرت ها

لبخند هدیه می کنیم

لبخند ما در این میان تیره نخواهد شد

چون لبخند را از کسی آموختیم که از ورای اندوه عاشقانه میخندد

کودکانه و بی ریا می خندد

لبخند را از مایکل جکسون آموختیم

...و بی دریغ لبخند هدیه کردن را

با تمام وجود تقدیم به مایکل جکسون و دوستان واقعی ام

.سحر.

نظرات 6 + ارسال نظر
larry lurex دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

از مایکل آموختیم آنچه را که سیدارتا گائوتاما فرمود :
نفرت هرگز به وسیله نفرت از بین نمیرود .
برای از بین بردن نفرت ، << محبت >> لازم است .

نیلسا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ http://saba332.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون که به من سر زدی
من ندیدم که شما نو لینک کرده باشید
ولی منم شما رو لینکوندم
بای

دوست عزیز وبلاگ شما جز لینکای ماست ببینید متوجه میشید

سحر سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ

سیما خانم ببخشید که نظرتونو پاک کردم هدف خاتمه دادن به بحث بود ممنون که به ما سر زدین

هابیل سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ http://bil-habil.blogfa.com

دوشنبه 6 خرداد1387 ساعت: 16:52 توسط:سحر
سلام دوست من نوشته های شما زیباست من وبلاگ شما رو لینک کردم
موفق باشید
======================
سلام
عشق خاکستر شده ی شما هم زیباست.. از لینک ممنون ولی اگه لوگوم رو قرار بدید ممنون میشم...

آیلین چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ http://aylin-michael1flower.blogsky.com

سلام
ممنون از نوشته ی زیبات

سمیرامیس زئوس دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام،

لطف دارید... شما هم موفق باشید...

ممنون که به ما سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد