تقدیم به یک استاد ...

درود  

مدت زیادیه که ننوشتیم نه من نه آیلین عزیزم اما الان اومدم بگم من سر قولم هستم و نوشتن وبلاگ رو هرگز متوقف نمیکنم  

این نوشته رو تقدیم میکنم به تنها انسانی که شایسته ی ستایشه کسی که خیلی چیزا رو به من یاد داد. 

 

همیشه به این فکر کردم که یک انسان تا چه حد میتواند بزرگ باشد ؟ تا چه حد میتواند با ارزش باشد ؟هیچ روزی حتی به این فکر نکرده بودم که ممکن است روزی انسانی سر راهم قرار بگیرد که چنین روح بزرگی داشته باشد دوسالی میشود که من استاد را پیدا کرده ام  

استاد 

تنها لقبی که برای تعریف ارزش والای این انسان شایسته دانستم گرچه لایق بیش از اینهاست . 

این دوسالی که دورادور با استاد در ارتباط بودم روز به روز دلم برای دیدنش بیشتر پر میکشید تا اینکه یک روز جمعه مردادی که گذشت بالاخره موفق به دیدارش شدم و یکی از چیز هایی که نظرم را در اولین نگاه جلب کرد چشمانی زلال و براق بود که در صورتش می درخشید و این یک علامت سوال بزرگ بود که در ذهنم شکفت به خاطر ندارم چنین چشمانی را قبلآ دیده باشم چشمانی که تا عمق وجودش را درون خود منعکس کرده بودند با دیدن چشمال زلال استاد چیزهای زیادی از ذهنم گذشت چیزهایی که چشمانم میدید و ذهنم در وجودم فریادشان میزد این انسان با هر کس که دیده بودم متفاوت بود دستانش را گرفتم بلکه احساسش را لمس کنم و فقط نگاهش میکردم دلم میخواست بیشتر بدانم بیشتر احساس کنم من تنها نگاهش میکردم امید وارم آزرده اش نکرده باشم . تا جایی که به خاطر دارم چیزهایی درون چشمهایش دیدم که فکرش را هم نمی کردم . چشمها هرگز دروغ نمی گویند واز نگاه جستجو گر من هیچ چیزی پنهان نمی ماند همیشه به این فکر میکنم که آیا تمام کسانی که استاد را از نزدیک دیده اند چشمان استاد را با دقت نگاه کرده اند یا نه؟ و تنها یک جواب برایم اینجا وجود دارد، نه ! چون اگر آن چیزهایی که از استاد درون چشمانش موج میزد را دیده بودند مثل من در افکار عجیبی غوطه ور میشدند به همین سبب من یکی دو روز پیش به استاد گفتم کمتر کسی پی به ارزش وجودت خواهد برد .یکی دیگر از چیزهایی که درونش آرامش عجیبی به من داد لبخندش بود . لبخندی گرم که میتوان گفت از عمق وجودش بر لبانش نقش می بندد . صمیمیت و بی ریایی وجودش را از گرمای دستانش هم میشد احساس کرد . 

قبل از اینکه استاد را ملاقات کنم همیشه با ایشان در تماس بودم و صدایش را دوست داشتم چرا که صدای استاد با وجودم همیشه آشنا بود دوست داشتنی ترین صدایی که تا به امروز شنیده ام صدای استاد است امیدوارم روزی تک تک کسانی که استاد را می شناسند به ارزش وجودش پی ببرند اخلاق و رفتار استاد مثلال زدنیست تنها چیزی که الان به ذهنم میرسد این است که هر آنچه من و خیلی های دیگر را از ناراحتی به مرز خود کشی میرساند ممکن است استاد را کمی برنجاند و همیشه برایم جالب بوده که استاد چقدر میتواند تحمل داشته باشد ! خیلی چیز ها وجود دارد که  باید گفت اما واقعآ نمیدانم چگونه و با چه لحنی راجع به استاد بنویسم . امید وارم که استاد از نوع نوشتن من آزرده خاطر نشود .  

با بهترین آرزوها برای تنها استادم . 

 

. سحر .

نظرات 12 + ارسال نظر
آیلین سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

:)))) ===> !
مرسی خوشحالم آپ شد !

یه نفر ! پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

میشه بگین این استاد کیه؟

آیلین جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ

ببین یه نفر اون امیره !

یه نفر! شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ

خودم می دونستم میخواستم بقیه بدونن البته کامل نگفتی اون یه نفر امیر کیسی جونزه !

آیلین شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ

حالا واسه تو چه فرقی داره فضوله مردمم هستی؟

ely یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ق.ظ http://ely.blogfa.com

سلام

شایان دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

خوشحالم که بعد از مدت ها دوباره آپ کردین...استاد.....تا ما به چه کسی بگوییم استاد...ممکنه استاد یک دوست باشه که به تو کمک میکنه...ممکنه یک آموزنده معرفت یا دانش باشه....ولی اینطوری که معلومه این استاد برای سحر یک چیز فراتر از استاد بوده.امیدوارم سحر جان این استاد رو بیشتر بببینی......
تقدیم به یک وبلاگ نویس....شایان

مرسی شایان جان
استاد یعنی همین شخصی که راجع بهش نوشتم به معنای واقعی لقب استاد برازنده ی وجودشه .
استاد نه تنها از نظر اخلاقی فوق العادست بلکه تمام خصوصیاتی که یک انسان بزرگ باید داشته باشه رو داراست .

محمد دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.tatu-kh-sh.blogfa.com

سلام خیلی خوبه وبت همین طور ادامه بده

آیلین دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ

سحر بیخیااااال !

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

ely سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ http://ely.blogfa.com

سلام

از اینکه دیر سر میزنم من رو ببخش

خیلی ممنون که هوای من رو داری .

به امید موفقیت شما دوست عزیز

شرمنده وقت نکردم یه چرخ تو وبلاگت بزنم انشاالله روز دیگه

البته اگه زنده بودم.

سلام دوست من مرسی که سر میزنی

eylin_mjlover سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

پاسخ:
کی گفته در این حد نیستی؟
من در حد شماها نیستم !

دقیقآ زدی وسط خال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد